Природа і дистанційне навчання

Кожну подорож у природу В. О. Сухомлинський називав уроком мислення, уроком розвитку розуму. Поруч із природою дитина вчиться бачити її красу, гармонійність, щирість відтінків пори року, аналізує побачене та відтворює у  своїй творчості. Дистанційне навчання  має теж бути сповнене позитивом! Адже саме це дозволяє активно засвоювати знання та мотивує вихованців гуртків до засвоєння знань.

Дистанційне навчання має бути наповнене позитивом та мотивацією. Сучасні діти проводять за комп’ютером велику кількість часу. Тому необхідно використовувати прості мотиви для досягнення успішної освітньої діяльності. А що може бути краще за заняття на свіжому повітрі – милування весною на природі.

Наразі у природі відбуваються зміни, які вихованці можуть побачити на власні очі – під час самостійних прогулянок та зі своїми родинами.

Якою ж приємною стає спонтанна зустріч керівника гуртка із вихованцями, яким так не вистачає спілкування наживо! Треба встигнути дати відповіді на різні «чому?». А ще – оглянути всі дерева, лишайники, мохи і просто поговорити «як там кішка Матильда?», і – «чи скоро зустрінемося в ЦЕНТ?». Так, це важливо: навчити дітей не лише дивитись, а й бачити, не лише слухати, а й чути…

Вихованці гуртків еколого-натуралістичного напряму охоче беруть участь у різних спостереженнях, адже вони дозволяють продемонструвати знання, відчути смак спілкування з природою!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *