Основи екологічного виховання гуртківців еколого-натуралістичного напряму особливо інтенсивно формуються у процесі практичної діяльності. Наприклад, під час виготовлення весняних квітів, діти не лише збагачують, зміцнюють уміння і навички, а й поглиблюють свої знання про особливості та значення весняних рослин.
Дошкільний вік – найважливіший етап у становленні екологічного світогляду дитини, що передбачає створення передумов гуманної взаємодії з природним довкіллям. Практичні роботи на навчальному занятті гуртка «Природознай» ЦЕНТ БМР (керівник Наталія Черниш) розвивають інтерес до вивчення довкілля, стимулюють допитливість у пізнанні природи та виховують любов до природи, бажання піклуватися про неї. Тема квітів займає особливе місце, вона практично невичерпна… Сьогодні це тендітні кульбабки! Вироби у природознайок вийшли красивими та оригінальними.