Дистанційне навчання в ЕкоШколі вихованців ЦЕНТ БМР

Національна стратегія розвитку екологічної освіти в Україні на 2012–2021 роки передбачає «виховання молодого покоління, здатного гармонійно співіснувати з природою, раціонально використовувати і відтворювати її багатства, психологічно готового оберігати природу… Сталий розвиток є новим принципом людського спільного життя: майбутні покоління повинні мати ті ж самі ресурсні можливості, що мають і нині існуючі. Отже, суспільство висуває потребу у компетентній особистості, яка на основі самостійного критичного мислення і відповідальності буде готовою і здатною не лише визначати екологічні проблеми, знаходити раціональні шляхи вирішення їх, а й попереджати виникнення останніх». У сучасних умовах розвитку позашкільної освіти необхідними є розроблення і впровадження нових підходів, що сприятимуть підвищенню її якості і доступності – це впровадження компетентнісного підходу, який забезпечує поєднання і практичну реалізацію знань, умінь, навичок, досвіду, культури.

Основою формування екологічної компетентності особистості виступає екологізація освітнього процесу на всіх етапах розвитку особистості, як у школі так і за її межами. Під час вимушеного призупинення освітнього процесу – карантину, вихованці гуртків еколого-натуралістичного напряму Центру еколого-натуралістичної творчості Білоцерківської міської ради долучилися до онлайн – навчання в освітньому проєкті «ЕкоШкола».

ЕкоШкола – це спільний проєкт фармацевтичної компанії «Фармак» та громадської організації екологічний клуб «Зелена Хвиля», створений для активних і відкритих до нових знань підлітків, яких турбують екологічні проблеми.

Шестеро наших вихованців виявили бажання навчатися в освітньому проєкті. Саме цим активним гуртківцям небайдуже наше сьогодення, вони хочуть популяризувати екологічний спосіб життя серед молоді й підвищувати культуру ресурсо- та енергозбереження.

Програма Екошколи складається з 4х тематичних блоків: про взаємодію людини і природи, питання енергоефективності та основи проєктного менеджменту, а також знайомства з провідними українськими екологічними ініціативами та активістами. Вихованці ЦЕНТ БМР отримали знання щодо нинішнього стану екології та способів, як зробити кращим своє життя, свій навчальний заклад, місто, Україну.

Під час інтерактивних занять ЕкоШколи,  підлітки проходять контрольні тести про засвоєння екологічних тем. Але якщо у звичайній школі отримують оцінки, то в ЕкоШколі вони отримували бали, щоб пройти до завершального етапу – представлення своїх власних еко-ідей, де будуть ділитись з іншими як зробити життя більш екологічним.

Дуже приємно, що такі юні екологи в нас є: це вихованці гуртка «Основи біології» (керівник Черниш Н.)  Черкащенко Максим та Чалій Дарина. На розсуд журі будуть представлені екологічні проєкти: «Озеленення прибудинкової території закладу позашкільної освіти» та «Річці Рось – бути красунею!».

 

Хочеться побажати учнівській молоді міста бути екологічно активною та долучатися до реалізації екологічних проєктів, адже, екологічні компетентності допоможуть їм повноцінно самореалізуватися у майбутньому! Сподіваємось, що клопітке онлайн- навчанням в ЕкоШколі вихованців ЦЕНТ БМР принесе свої плоди…

 

 

 

 

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *